Buku, Buku, Buku!~

Buku~ Semakin hari semakin banyak, hehe

Yang telah dimiliki

Yang dipinjam dari Perpustakaan

Yang ingin dimiliki (:

Makin banyak buku,

sehingga bilik ni sudah tiada tempat nak letak buku

Sayang sangat pada buku-buku ini

Moga kehadiran ‘bookshelf’ baru~ mampu menampung kuantiti buku yang ada!

Moga minat, yang diwarisi daripada ayah ini tidak akan pernah pudar!

Moga saya akan tetap membaca, tidak kira bahan bacaan primer atau sekunder,

tapi kena latih- untuk perlahan-perlahan membaca bahan-bahan primer

Moga Allah permudahkan~

InsyaAllah..

* Lepas ni, duit gaji kena buat peruntukan untuk beli buku- dan kena sumbang sedikit ni bila nak beli ‘bookshelf’ nanti!*

Buku-buku yang akan diusahakan untuk dimiliki dalam masa terdekat ini!~ (Gaji 2 bulan ni, kena bahagi 2 la ;p)

Abu Bakar Sahabat Sejati. Abdul Latip Talib. Pts Publications Sdn Bhd

Nota Fikir Untuk Zikir. Pahrol Mohd Juoi. Galeri Ilmu SDN. BHD.

Di Mana Dia Di Hatiku. Pahrol Mohd Juoi. Alaf 21 Karangkraf.

Murabbi Cinta. Hasrizal Abdul Jamil. Galeri Ilmu SDN. BHD.

Langit Ilahi- Tuhan Tidak Lupakan Kita. Hilal Asyraf. Galeri Ilmu SDN. BHD.

Langit Ilahi II – Kembara Hamba Mencari Cahaya. Hilal Asyraf. Galeri Ilmu SDN. BHD.

Sinergi. Hilal Asyraf. Galeri Ilmu SDN. BHD.

*Dengan buku, dengan ilmu- tiada sebab untuk tidak jatuh cinta ^-^*

Yang membuat hati gembira..

Bismillah walhamdulillah..

Segala puji bagi Allah..

walaupun sebenarnya hatiku di kala ini, masih lagi keresahan,

kegelisahan..kadang kala berada di persimpangan,

semalam..Allah temukan saya dengan sesuatu yang menceriakan hidup..

yang membuat perasaan saya bercampur aduk..

hehe..

Yang saya temui..ialah laman web tentang peradaban Islam yang agung,

laman web yang saya baru nak mula membaca..mengkaji, meniliti…

www.muslimheritage.com

Terdetik dalam hati saya; Dulu waktu belajar Tamadun kat KIPSAS..tak jumpe pulak website ni pulak ;P

Tapi takpelah..jadi sekarang ni boleh refresh ilmu saya tentang Tamadun 🙂

Cuba-cubalah tinjau laman web ni..menarik!

Oh ya..cuba lah jugak cari buku kat bawah ni..ringkas tapi padat! Selama membaca..banyak kali rasa ‘ditampar’ 😉 Selamat membaca.. (“,)

Yang baru dibeli :)

Salam ‘alaik..

nak kongsi je dgn antum semua..

ini adalah di antara buku-buku yang baru je saya beli… satu dah khatam, ada banyak lagi sebenarnya 🙂

novel hulagu khan

Foto 0193

travelogdakwah

Sedang berusaha untuk mengahabiskan semua! Hulagu Khan dah khatam dah..suka!

Kalau ada duit…nak kumpul semua buku yang ditulis Abdul Latip Talib dan nak beli banyak b